DPD

DPD firma kurierska

DPD Polska jest częścią DPD group. Pod względem wielkości jest to druga międzynarodowa sieć kurierska. Należy do holdingu GeoPost, którego właścicielem jest poczta francuska La Poste. Codziennie doręcza około 8,4 mln przesyłek na całym świecie. Firma przywiązuje też dużą wagę do zasad zrównoważonego rozwoju i zgodnie z nimi działa. W Polsce z DPD współpracuje ponad 10000 kurierów.

Ciągły rozwój i nowe usługi DPD

Dzięki innowacyjnym technologiom, DPD dostarcza usługi na wysokim poziomie, a także cały czas się rozwija i poszerza swoją ofertę. Firma DPD wprowadziła w 2016 roku jako pierwsza możliwość dokonania płatności kartą w ramach zakupu za pobraniem bezpośrednio u kuriera. Dwa lata później z kolei rozwinęła sieć oddziałów miejskich.

Wkrótce pojawiły się także kolejne usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. W latach 2020-2021 firma rozwinęła szereg procesów logistycznych, do czego przyczyniła się pandemia koronawirusa. DPD bazowało na rozwiązaniach cyfrowych.

Z kolei w 2021 roku firma wprowadziła do oferty usługę DPD Food, która zajmuje się dostarczaniem jedzenia. DPD Polska posiada ponad 11000 punktów nadań i odbiorów Pickup, a dodatkowo automaty paczkowe. Oferta sieci Pickup dedykowana jest dla klientów indywidualnych i małych firm.

Foto: By Bahnfisch – Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=49932945