
Tematyka wystąpienia:
Optymalizacja kosztów dystrybucji, czy też szerzej pojętych – kosztów logistyki, jest niezwykle trudna do realizacji. Konieczne jest uwzględnienie pełnej gamy kosztów – zwykle rozproszonych tak w sensie organizacyjnym, jak i w sensie księgowym.
Równocześnie konieczna jest analiza współzależności funkcji dystrybucyjnych z pozostałymi obszarami działalności firmy: sprzedażą, marketingiem czy zaopatrzeniem. Często dążąc do redukcji kosztów dystrybucji firmy doprowadzają do obniżki przychodów ze sprzedaży. Jak uniknąć takiej sytuacji? Na to pytanie znajdą Państwo odpowiedź w prezentacji pt. „Analiza kosztów i wyników w działalności dystrybucyjnej”. Prowadzący przedstawi również nowoczesne metody analizy kosztów oraz metody ich redukcji.
Sylwetka Prelegenta:
Agnieszka Dyduch,
Starszy konsultant Działu Doradztwa Gospodarczego dla Sektora Produkcyjnego firmy Deloitte & Touche, przedstawi charakterystykę kosztów dystrybucyjnych podkreślając ich współzależności z pozostałym aspektami działalności.
Agnieszka Dyduch – Deloitte & Touche
Fot. Pixabay